Potřeba a úroveň zaměstnanosti

0

SVĚT CHUTÍ A TAKÉ CHUTÍ, KTERÉ OBJEVUJTE S POTRAVINY S VYSOKÝM PROTEINEM Například konvenční část slepičích prsou domovská stránka bez kůže, tj. přibližně 100 g, obsahuje přibližně 23,3 g zdravých bílkovin, což se rovná přibližně jedné třetině denní potřeby 70 kg osoby.

Případně obyčejný obyčejný jogurt

má obvykle vysoký obsah bílkovin (3,8 g na 100 g produktového jogurtu), zatímco vaše preferované HiPro High Healthy protein Fermented Milk nabízí až 3x více zdravých bílkovin v každé nabídce a poskytuje velký výběr příchutí (Jahoda-Malina, Vanilka-cookie a také káva). Prostě neodolatelné!

  1. Krejčovství svůj denní příjem podle vašich chutí a potřeb a také se ujistěte, že příjem bílkovin vždy přizpůsobíte intenzitě vašeho tréninku!
  2. Kolik bílkovin v dobře vyváženém jídelníčku? Odpověď není jednoduchá, protože tělo má schopnost přizpůsobit se různým nutričním podmínkám.
  3. kolik zdravých bílkovin v dobře vyváženém jídelníčku?
  4. Shutterstock

Abyste se vyhnuli zdravému deficitu bílkovin, obvykle se doporučuje přijímat množství 0,8–1,0 g na kg (g/kg) preferované fyziologické tělesné hmotnosti – vhodné, příznak eunutričního stavu – což u jedinců se sedavým zaměstnáním představuje 12–13 % z celkové denní spotřeby kalorií.

Celkově, zejména pro ty, kteří provozují extrémní i dlouhodobé sportovní aktivity, nemusí být tato množství dostatečná. Všem dospělým se zpravidla doporučuje neklesat pod 1,2 g/kg. Rostoucí jedinci by měli prezentovat asi 1,5 g/kg, zatímco těhotné ženy a registrované sestry o něco více než normální jedinci.

Každý, kdo má problémy s trávením potravy a/nebo vstřebáváním v trávicím traktu, „může“ vyžadovat o něco větší než normální množství zdravých bílkovin, lépe, pokud jsou dobře rozptýlené nebo pocházející z doplňků stravy (životně důležité aminokyseliny, hydrolyzované bílkoviny atd.).

Je třeba říci, že v západním dietním režimu, který tvoří Itálie, se pár drží pod 18-20 % celkových bílkovin, což by činilo minimálně 1,5 g/kg preferované tělesné hmotnosti.

Je rozmanitý pro otužilost i silové profesionální sportovce, kterým se pro zvýšení výkonu, regenerace a také svalového rozvoje doporučují dávky minimálně 1,7-1,8 g/kg a také až 2,3 g/kg.

Parametry

Množství zdravých bílkovin není jedinou důležitou specifikací. Aby bylo zajištěno dostatečné množství a podíl esenciálních aminokyselin (AE), měly by tyto pocházet ze 2/3 z produktů živočišného původu a z 1/3 z rostlinných počátků.

  • ParametryZdravý zdroj bílkovin organická hodnota
  • Vejce 100
  • Mléko 91
  • Hovězí maso 80
  • Ryby 78
  • Zdravý sójový protein 74
  • Rýže 59
  • 54 zrn
  • Arašídy 43
  • Sušené fazole 34
  • Brambory 34

Web Content of Vital Amino Acids (AAE): ty zdravé proteiny, které obsahují všechny AAE v množství i ve vyvážených poměrech, mohou být specifikovány jako plné; tento parametr je posouzen s organickou hodnotou. Jako celek jsou živočišné zdravé bílkoviny plné a také vegetariánské bílkoviny jsou neúplné

Biologická hodnota (VB): je množství účinně absorbovaného dusíku, stejně jako využité bez ztrát močí a stolicí. Referenční protein je protein vejce, který má BV 100 %.

Healthy Protein Performance Ratio (PER): udává přírůstek hmotnosti v gramech na každý gram přijatého proteinu (3,1 pro mléko; 2,1 pro sóju).Stravitelnost (D): poměr mezi přijatým a absorbovaným dusíkem (v nižším pořadí pšenice, mléko i sója).

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno