Závěry o tom, kolik bílkovin přijmout

0

Je možné dosáhnout vašich cílů, přestože máte zcela „rostlinný“ dietní plán, jediná 2 opatření, která je třeba zvážit, jsou rozsah a zvýšení rozsahu na minimum (např. mezi 1,8 a také 3,3 g/kg tělesné hmotnosti, Koukni na to).

  1. To má kompenzovat konkrétní neúplnost aminokyselinového rozsahu zdravých rostlinných bílkovin na rozdíl od živočišných bílkovin.
  2. Množství bílkovin, které je třeba přijmout, je velmi rozmanité a také je třeba je uvést do kontextu: postarejte se o nedostatek, ale také o jakékoli doplňky.

Jako obvykle neexistuje žádný osamocený faktor doporučení ve výživě, stejně jako v tréninku, a také neexistuje určité jídlo nebo osamělý pokrm, který by ve výsledku vytvářel wellness, předváděl efektivitu nebo redukci hmotnosti.

Je to vhodná rovnováha každého zvážit budoucnost, která dělá celou výhru.

Kolik zdravých bílkovin bych měl opravdu každý den zařadit do svého jídelníčku?21. září 2019/ Bez komentářůzdravá bílkovina poptávka bílkovin O zdravých bílkovinách se dozvídáte každý den, zvláště pokud je téma výživy blízké vašemu srdci. Nejprve však víte, co jsou bílkoviny a proč je skutečně potřebujeme?

  1. Zdravé bílkoviny jsou architektonickou částicí složenou z aminokyselin, z nichž mnohé si vaše tělo nedokáže vyrobit, a proto je musíte přijímat ze svého jídelníčku.
  2. Začnu tím, že krmiva začínajících mazlíčků mají obvykle vysoký obsah bílkovin a nabízejí všechny důležité aminokyseliny, nicméně v článku prozradím, že existují i ​​legitimní veganské volby.

Jen málo živin je tak důležitých jako zdravé bílkoviny.

Pokud ho nebudete přijímat ve stravě dostatek, vaše kondice bude trpět. Přesto existují velmi smíšené názory na to, kolik zdravých bílkovin jedinci ve skutečnosti denně potřebují. Mnoho mezinárodních výživových společností doporučuje spíše mírnou spotřebu bílkovin, rovnající se zhruba 0,8 gramu zdravých bílkovin na kilogram tělesné hmotnosti.

  1. To představuje asi 56 gramů denně pro 70 kg muže, který vede sedavý způsob života, a 46 gramů denně pro 55 kg ženu.
  2. protein potřebuje proteinI když toto malé množství může stačit k tomu, aby se zabránilo úplnému nedostatku, některé výzkumné studie ukazují, že to zdaleka není dostatečné k zajištění optimálního zdraví a kondice, stejně jako tělesné struktury.

Ve skutečnosti bychom neměli zapomínat na to, že správné množství zdravých bílkovin pro každý konkrétní druh závisí na mnoha faktorech, jako je úroveň vykonávané fyzické aktivity, věk, svalová hmota, cíle fyzické kondice a také zdravotní stav. .

Pojďme se tedy podívat na optimální množství bílkovin, které musíte každý den přijmout, a to s ohledem na některé faktory, jako je požadavek na redukci hmotnosti, nárůst svalové hmoty a způsob života.

Co jsou proteiny a také proč se o ně staráte?

Protein potřebuje Protein je hlavní základ vašeho těla, který se používá k tvorbě svalové hmoty, vazů, tělesných orgánů a kůže, stejně jako enzymů, hormonů, neurotransmiterů a také různých dalších četných malých složek, které mají mnoho základních funkcí.

Zdravé bílkoviny se skládají z menších částic zvaných aminokyseliny, které, když jsou spojeny dohromady, tvoří dlouhé bílkovinné řetězce.

  1. Co jsou proteiny a také proč se o ně staráteNěkteré z těchto aminokyselin jsou produkovány vaším tělem, zatímco jiné bude jistě vyžadovat, abyste je dostávali prostřednictvím stravy: poslední se nazývají esenciální aminokyseliny.
  2. Obecně platí, že zdravé živočišné bílkoviny poskytují všechny důležité aminokyseliny v ideálním poměru – což dává smysl, vezmeme-li v úvahu, že buňky domácích zvířat jsou podobné vašim vlastním buňkám.
  3. Pokud denně konzumujete živočišné produkty, jako je maso, ryby, vejce nebo mléčné produkty, možná v současné době vyděláváte dostatek, abyste pokryli své zdravé potřeby bílkovin.

Zdravá poptávka po bílkovinách zdravá bílkovina

Pokud nekonzumujete živočišné potraviny, získáte všechny bílkoviny a také klíčové aminokyseliny, vaše tělesné požadavky budou jistě o něco náročnější, ale mějte na paměti, že existují výjimečné veganské zdroje zdravých bílkovin, jako je např.

Seitan, tofu, tempe, cizrna, čočka, eidam, vlašské ořechy, arašídy, konopné proteiny a také neocenitelná quinoa. Nakonec chci objasnit, že jen málo jedinců skutečně potřebuje zdravé proteinové doplňky, které mohou být užitečné nanejvýš pro profesionální profesionální sportovce.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno